sâmbătă, 12 august 2017

Berlin - 1

N-am prea mai postat nimic în ultima perioadă, doar câteva fotografii, așa că acum o să merg pe aceeași linie și o să pun câteva poze din vacanța la Berlin. A fost prima vizită și chiar nu știu de ce am tot ocolit orașul ăsta care acum mi-a plăcut atât de mult.

Blogul meu nu este unul de travel, așa că o să mă mulțumesc să pun câteva fotografii, oarecum în ordinea în care am vizitat. Prima zi a fost mai scurtă, cu Gendarmenmarkt, Unter den Linden (care e acum un șantier și n-am făcut deloc poze), Reichstagul, Poarta Brandenburg și lălăială pe străduțe.

O să încep cu fotografii din Gendarmenmarkt, una din piețele cele mai frumoase ale Berlinului, mărginită de Domul Francez (în care ne-am urcat, 254 de trepte - cred - dar a meritat), de Domul German (în renovare) și de KonzertHaus.






Poarta Brandenburg




Reichstagul (Parlamentul german), unde trebuie făcută rezervare pentru vizitarea domului




Cu ochii la cer




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu